Summa sidvisningar

söndag 13 november 2011





Hej där ute...Har besök av Hampe o Disa.....Kalle mår inte så bra....men han får nu morfin mot ontet och gör vad han kan för att hålla modet uppe.......

LAH sköterskerna tycker att han är duktig och gör allt de kan för att han ska ha det bra....

Väldigt skönt att dom finns....

Jag promenerade till US apoteket efter ny medicin och handlade på COOP på hemvägen....
Hade dramaten och en kasse....trampade ner i en grop och föll pladask på magen i leran........jag tyckte det dånade i hela klotet, men det var nog mest i mitt huvud....
men,jag kan säga att det var en väldig tur att jag inte har silikoninplantat i tuttarna....
är ganska säker på att dom iså fall inte varit kvar på samma plats.....

Tog mig en rejäl konjak när jag kom hem....

Min snälla granne som bor en trappa högre upp hade godheten att komma ner justnär jag skulle upp med mina tunga kassar.....
Denne vackre yngling...(långt svart hår)....bar upp allt det tunga.........

Om jag vore ung skulle jag nog bli väldigt kär........

så var det med det......Ha det bra alla vänner vi hörs Kram Mimmi

1 kommentar:

  1. Då får jag säga :"Kippis"! jag gillar också konjak.
    Jag för min del tycker att det är så härligt (!!! jo, jag menar det!!!) att slppa kära ned sig i vackra gossar;)))! Nu mera är det katter och växter jag blir förälskad i...;))!/Anja

    SvaraRadera