Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2012

Hur trött kan man bli

Jag förväntar mig inget svar.....men nog undrar man...tyckte jag var på väg att piggna till...men nu vet jag inte vad som hänt. Bara sover och sover....Drömmer att jag är ute och reser...osäker på vart....massor av bagage , som jag inte har en chans att hålla ordning på.... Hunden och katterna är med och rymmer hela tiden..... Kanske inte så konstigt att jag vaknar och är helt slut...tala om stressdrömmar. Nog klagat...solen skiner faktiskt....lyckost dom som har sportlov och kan åka skidor.... jag ska passa på att gå ut på en promenad...tror jag.... Nytt rekord i julhandeln säger dom på nyheterna....65 miljarder.....är det klokt.... Nu har jag fikat....kaffet brukar göra att det klarnar i huvet....men nej går nog och lägger mig igen....ja vad gör man.....?
kram Mimmi

1 kommentar: