Summa sidvisningar

lördag 14 januari 2012

Solsken

Det går lite tid mellan inläggen......det mesta jag gör nu tar lång tid......ligger mest på soffan och bläddrar i gamla inredningstidningar.....längtar till flytten i slutet av mars..... ska bli så skönt när det är gjort...... Men mycket ska hända innan dess.....rensar bland gamla tidningar.....har sparat alldeles för många.....Agneta får väl sälja dom på loppis.... Skafferiet är genomgånget......nu ska jag ta en garderob och se vad jag hittar....brukar alltid dyka upp saker som jag glömt attjag har..... Får se om det blir något i sopsäcken ......i så fall får jag bära ut den direkt...annars plockar jag upp det igen......för det går ju alltid att använda till något.... Ha det bra alla vänner......vi hörs Kram Mimmi

2 kommentarer:

  1. Hejsan Mimmi!

    Ja. Snart är det mars och du börjar på något nytt.
    Snacka om att år 2012 måste kännas lite märkligt för dig...
    Bilden på räven: Var har du tagit den?

    När det gäller att rensa har jag utvecklat ett pragmatiskt förhållningsätt mot prylar/kläder som inte har använts på - säg - tre år tex: SOPtippen! Undantag är grejer som jag kan få lite dollartecken framför ögonen - alltså prylar jag kan tjäna ett par spänn om jag får dem sålda via Blocket eller så...
    Nu önskar jag att dina krafter återvänder i kapp med den annalkande våren så att flytten inte knäcker dig.

    Var rädd om dig! Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Krafterna kommer var så säker......Kram Mimmi

    SvaraRadera