Summa sidvisningar

tisdag 20 mars 2012

tröttdag i dag....

Kroppen rör sig inte alls fast hjarnan tjatar o tjatar....kontakten är nog inte i.... Har i alla fall hämtat nyckeln (taggen) till grovtvättstugan....så mattorna blir nog rena nån dag.....Passade på att handla på lidl.....bl a mjölk med lång hållbarhet...så nu har jag mjölk som står sig till juli....inte illa.... Nu regnar det plötsligt...aprilväder redan....men jag litar helt och fullt på flyttdagen,,,för jag beställde sol för länge sedan... Och så köpte jag förstås frön....Aster, solros, och så minns jag inte resten....men det var några till... Får se vad som kommer upp...... Nu ska jag fixa lite mat....så kanske det blir lite mer packning efter det...kanske........kram Mimmi Ha det vårskönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar