Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

hemsida

Jag vill att det här blir min nya hemsida......ska jobba på det.......kylig solig morgon....en av lönnarna utanför har fått den där härligt rödgula höstfärgen som jag tycker så mycket om....Har alltid gillat hösten....det är liksom en nystart......just nu ganska oviss,men ändå.....
 I går  inhandlade jag docklera....sculpey......svart till halva priset.....så nu får jag hitta på nya skapelser.....men det blev lite vitt också...så det är nog inga problem.......Ska"provbaka" en figur och pröva hur den klarar att stå emot vatten.......tänker på Anjas waterproof alf..........
Köpte också en påse med ljuvligt mjuka nappa bitar ,i olika färger....till skor kanske.....det brukar alltid bli nå´t...
Jobbar vidare på bildöverföringen....någon gång måste det ju lyckas.....envis är jag............

Vill gärna ha kommentarer.....tänk på att :  FRÄMLINGAR KAN VARA VÄNNER
                                                                 SOM DU ÄNNU INTE KÄNNER........./MIMMI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar