Summa sidvisningar

söndag 2 oktober 2011

Brittsommarsöndag

Så var det söndag....solen skiner och det är sommarvärme ute Har gjort grönsakssoppa...Hampe med fam kommer i em...och Disa skulle titta över... Kalle har haft besök av LAH.......på natten kommer de smygande och ger antibiotica dropp.... Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för...känner mig lite splittrad....... försöker lära mig mer om datorn... fick veta att ABF har gratis kurser i data för pensionärer... borde nog ta mig dit.... nu måste jag nog försöka skapa lite....tar ett broderi.......... när Klara har kommit blir det nog lekparken..... ha det bra...Mimmi min senaste skapelse ......

3 kommentarer:

  1. Är det själv'porträtt'? Roligt att du har lagt till en bild! Jättefin! Vad du kan!
    Det låter som en utmärkt idé att gå och få gratisundervisning i datorkunskap. Det skulle även jag behöva./Anja

    SvaraRadera
  2. Självporträtt på pricken.......Det är konstigt,men ...de första dockorna jag gjorde....mest handdockor....var alltid lik min mamma....numera är det andra som dyker upp......ha det bra/mimmi

    SvaraRadera