Summa sidvisningar

måndag 3 oktober 2011

sommarbild

Så blev det måndag.....och sommaren dröjer sig kvar................men oj vad det blir fort mörkt.... Jag röt åt en försäljare på tel.som bara ville höra om jag var nöjd med de underkläder jag fick prova för länge sedan....många hade klagat att de gick sönder med en gång....de var gjorda av bambu.... men mina har hållit..........men jag var lite stressad när det ringde....höll just på att stryka på dijonsenap på falukorven som skulle in i ugnen..... Men jag bad om ursäkt.....jag brukar inte ryta........ Det blev i alla fall gott....med pot.mos till........vi hann precis äta färdigt så dök LAH sköterskan upp med atibiotica droppet till Kalle....... så nu sitter de och diskuterar medicinalväxter medan det rinner in..... nästa dyker upp kl 4 i morgonbitti..... Jag sitter och knådar på ett dockhuvud...ser så många vackra på olika bloggar....måste träna , för mina ser mest ut som gubbar o gummor.... men såna finns ju också......Jag behöver bara titta mig i spegeln..... kanske blir flera självporträtt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar